Aparate foto D-SLR, obiective, blitzuri
#30 de techman
02 Noi 2013, 22:28
În acest review vă prezint obiectivul Nikon AF-S DX NIKKOR 35mm f/1.8G, poze test, păreri pro și contra. De ce am cumpărat acest obiectiv? Pentru că îmi oferă avantaje în cel puțin 2, hai 3 situații, pe care le știu eu ca amator. Da, amator pentru că nu pot să zic că am experiența fotografilor profesioniști care scot tot ce se poate de la un aparat sau obiectiv. Eu sunt așa, mai low level dar învăț. Avantajul celor ce citesc această recenzie și sunt începători ca mine, este că pot vedea ce poze obțin eu cu ale mele cunoștințe limitate.

Nikon 35 mm f/1.8G Review

Click aici să vezi prețul pentru Nikon 35mm f/1.8G

Galerie foto:
(click pe oricare imagine pentru a vizualiza full-size)
Nikon 35 mm f/1.8G Review Nikon 35 mm f/1.8G Review Nikon 35 mm f/1.8G Review Nikon 35 mm f/1.8G Review Nikon 35 mm f/1.8G Review Nikon 35 mm f/1.8G Review Nikon 35 mm f/1.8G Review Nikon 35 mm f/1.8G Review Nikon 35 mm f/1.8G Review Nikon 35 mm f/1.8G Review Nikon 35 mm f/1.8G Review Nikon 35 mm f/1.8G Review Nikon 35 mm f/1.8G Review Nikon 35 mm f/1.8G Review

Revenind la avantaje... Acest obiectiv îți permite să:
  • Faci poze în lumină slabă. Se zice și ESTE un obiectiv luminos. De ce? Pentru că permite o deschidere a diafragmei de f/1.8G permițând să ajungă mai multă lumină la senzor, și de aici următorul avantaj...
  • Poți face poze cu timp de expunere mai mic decât cu alte obiective, în aceeași lumină slabă.
  • La f/1.8 efectul "bokeh" prin care poți accentua subiectul în poză este ok.

Partea "CONTRA" la acest obiectiv este că:
  • Nu are stabilizare optică
  • Dacă faci poze cu diafragma larg deschisă (f/1.8) este posibil să nu-ți convină efectul pronunțat de "bokeh", adică blur puternic în jurul punctului de focalizare.